Merhaba anneler 13+3 haftalık hamileyim 2. Bebeğim 2 gün önce yaptırdığım ikili testte tek umbrilik arter göründüğünü söyledi doktor bunu yaşayan doğum yapan yada hamileliğinde sıkıntı çeken anneler varsa anlatabilir mi neden oluyor en önemlisi anneyle mi alakalı yoksa yetersiz beslenmeyle de ilgisi olabilir mi kafam öyle karıştı ki okuduklarım korkuttu beni ilk bebeğimde böyle bi sorunum olmamıştı herşey Allah’ın taktiri ama neler bekliyor beni nelere dikkat etmem gerek yada ileri zamanlarda düzelir mi?