Buraya okadar güzel doğum hikayesi yazmak istemiştim ki 37+2 ile sezeryan günüm verildi korkarak doğama gittim çünkü bebeğimin küçük bir ihtimal küveze girme ihtimali var ama büyük ihtimal öyle bişey olmaz demişti doktorum içimde korkuyla yattım ameliyata ve korktuğum başıma geldi bebeğim ilk doğum yaptığım hastanede küveze girdi 6 saat sonrada başka bir ile sevk edildi bebeğimi sadece doğum anında bir kere gördüm ne kokusunu içime çekebildim nede dokunabildim bugün 7 ci günğmüz hayla küvezde ciğerleri gelişmemişti hızlı nefes alıp veriyomuştu sonra tam o düzeldi dediler sonrada bağırsak tıkanıklığı olmuş bu seferde bebeğim bununla uğraşıyo herkez yüzüme bakıyo kendimi bırakmamak için çok zor tutuyorum hele eşim hep peşimde gözümün içine bakıyo şöyle içimdekini ağlıyarak atamadım bile benim bebeğime dua edin olurmu hanımlar biraz uzun yazdım ama kimseye hiçbişey belli etmemeye çalışmak diğer oğlum anlamasın diye güçlü durmaya çalışmak çok zor