Gündüz kasılıp duruyordum gece ikide sızıntı şeklinde suyum geldi hafif kanlı gelmeye başladı hastane gtm 2 cm açıklık vardı arada gelen kendi sancimla öğlene kadar bekledik suni verildi son anlarda 8 cm olmstm birden gelen sancida yapamiyorum seseryan alın diye bagriyordum ama dayandım herşeye sancı bı şekilde geçiyor ama doğum esnasi karnıma bastılar en kötü oydu benim icinıkınma beceremedm sürekli bogazdn bagrdm 6 dikisim var 2940 Gr doğdu bebeğim ama oksijen sıkıntısı çekti bikere bile kucahma alıp dokunmadm gotrduler bulundum şehirde de yoğun bakım kabul etmedi bir saatlik başka şehire gönderildi canım çok acıyor bomboş hisetyorum kendimi göğüslerimi sagmaya başladım sütüm gelmiyor devam ediyorum inşallah gelicek en güzel ve en acılı günüm aynı benim Rabbim yavrumu bağışlasın bana bütün hamilelere kolay doğum nasip etsin😓😓