Merhaba anneler ilk gebeliğim 22.hafta da rahim ağzım 27mm ölçüldü ama serklaj yapılmadı progestan tedavisi ve dinlenme verildi.24.hafta da 34 mm ölçüldü.Aniden yükselip düşebilirmiş. Erken doğum riski varmış çok korkuyorum bu durumda olan anneler ne yapıyorlar.Bebeğini sağlıkla kucağına alanlar var mı