busraadingra 15.haftamdayım şiddetli bacak ağrım var sizdede böyle bir durum oldumu? Parol içtim magnezyum eksikliği de olabilirmiş
Nisanbilen busraadingra ben de cok cektim bacagim agrisi 17 haftadan sonra gecti duzenli olarak yuruyus yapin derim bi de ayaklarinizi yukarıya dogru kaldirin
Zeze2454 busraadingra 27 haftalığım Geceleri bacaklarımın sızlamasından uyuyamıyordum doktorum magnezyum yazdı kullandığım günden beri hiç ağrımıyor çok şükür