seymafrnc Zonguldak da Çaycuma ve Zonguldak merkezde doğum yapanlar şuan sürece devam edenler yardımcı olur musunuz ? Hangi doktora gidiyorsunuz ücretler nelerdir? Devlet hastalerinde memnuniyet nasıl ?
NuryK seymafrnc zonguldak merkezde gidiyorum canm 3 aylik suan. Kadin doguma hic cikmadm sartlari pek iyi degil. Level e gidiyorum ozel hastane muayene ucreti 90 tl cok ilgili guzel doktorlar var. Ben murat bulanik a gidiyorum sibel hanmda cok tatli ilgili.
seymafrnc NuryK Sibel Hanımla ilgili pek iyi yorumlar duymadım siz daha önce kendisine muayene oldunuz mu ?
seymafrnc NuryK Ben kadına doğuma 1 kere gittim hiç sevmedim şartları iyi değil maalesef. Şuan Karabük’te devam ediyorum ama Zonguldak’ta iyi doktor bulursam değiştirmek istiyorum
Maviss67 NuryK Zonguldak kadın doğumda gizem hanımı buldum oda gayet ilgili güler yüzlü bi doktor şuan onunla devam ediyorum sibel hanımı bıraktım bende ☺️
NuryK seymafrnc evet oldum onunla devam etmek istedim ama düşük yapmıştım o süreçte. Birde hamileydi doguma gidecekti zaten simdi gorevinin basinda. Benmle cok guzel ilgilenmisti gayet guler yuzlu ve konuskandi. Ama ilk oncelik murat hocayi oneririm tabi cunku basindan beri onunla devam ediyorum
Maviss67 seymafrnc bende az önce levelde Sibel hanıma doğum yapan arkadaşıma sordum çok ipgili güler yüzlü denildi canım 😊
__Cansu__ seymafrnc ben zonguldak kadın doğuma gidiyorum gayet memnunum doktorumdan cok guzel ilgileniyor