Gurun zkk ben redoxon kullaniyorum, diktorum kullanabilirsin dedi. Ama bunlar ilac degil vitamin o yizden hasta olmadan once kullanman gerekiyor bagisiklik icin ☺️ Portakal suyu icsen hastayken daha faydali
Nsnrsfglu Ben kullandım canım, 16 haftalıkken grip oldum doktorumun önerisiyle pastil , redoxon kullandım ıhlamur içtim çok şükür bir zararı olmadı.