Sedefavc 32haftadayz 3yasinda oğlum birden iki eliyle karnıma hızlı bir şekilde vurdu birşey olur mu sizce
Jdjdjdjk Sedefavc aşırı sert vuramamıştır heralde, ama korkmayın amniyon sıvısı darbelere karsı koruyorya
Sedefavc Jdjdjdjk valla baya aşırı sert vurdu eli çok ağır benim oğlumun sinirlendi birşeye iki eliyle aynı anda karnima indirdi güm diye ses geldi zaten Bebeğin hareketi var ama tam şeyimin üstü hissediyorum hareketini
Jdjdjdjk Sedefavc kasıkta hissetmeniz normal ya bende orda hissediyorum bazen döndükleri için, ama korkmayın bişey olmaz, siz ona anlatın bence anlayacaktır kardeşin var canı acır diyin
Sedefavc Jdjdjdjk yok zaten biliyor onları hiç yapmadj bu güne kadarda başka birşeye birden sinirlendi öyle birşey yaptı yapmadığı şeydi aslinda
Kksll Sedefavc bende 31 haftadayim 3 yaşındaki oğlum dün bana da çok sert vurdu normalde öyle yapmaz bende boşta bulundum kendimi koruyamadim kardeşi de içerden tepki verdi 😂😂 bişey olmaz korkmayin
Sedefavc Kksll benim epey canım yandı ya elide epey ağır yani oğlumun zaten bebek pozisyonunu değiştirdi
Kksll Sedefavc benimde tam anlattığımız gibi oldu benimkinin de eli çok ağır benimde canım çok yandı ama sonuçta onu koruyan bir sıvı var kanama vs olmadığı sürece korkulacak bir durum yok bence