Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim ağzımın içi zehir gibi tat yok tiksiniyorum sanki çamaşır suyu gibi anlamadım sudan bile tat almıyorum normal mi kusmaya başladım soğandan ve salçadan birde bütün kokulardan tiksinmeye başladım :( ağzımın tadı nasıl geçicek eski Halime dönmek istiyorum dayanamıyorum bazen ağlıyorum