Sulegorkemakyol Hanım ben normalde sancılarımı hisseden biri değilim ne yazıkki erken doğum riskim var sabahtan beri aşırı bir belden uyluk kemiğine ordanda sırta doğru vuran bir ağrım var doğum sancısı olma ihtimali varmıdır 34+6 haftalık gebelikteyim şu anda
Gzmduru Sulegorkemakyol öyle bi riskiniz varsa bi acile yada doktorunuza danışın işi riske atmanıza gerek yok
perilice123 Sulegorkemakyol bir net çektirin içiniz rahat etsin ama sırf bel ağrısıysa genelde doğum sancısı olmuyor sanırım ben geçen hafta öyle acile gittim üstelik kasıklarıma da çok baskı ve ağrı vardı sancı açılma hiçbir şey çıkmadı.
Sulegorkemakyol Çok teşekkürler sağolun eşimi bekliyorum şu anda gitmek için doktorla görüştüm aşaya baskı hissetmezsen acele etmene gerek yok dedi