Asli5 aslında bu soruyu her ikim doğum şeklini de denemiş kişiler cevaplasa çok daha iyi olacaktır . Herseyin en doğalı güzeldir . Normal doğum tabiki avantajlı ve iyi . Her iki doğum şeklinin de riskleri de var . Ben normal doğum yapmadım . 4 kez sezaryen oldum .Memnunda kaldım .bana iyi gelen sana iyi gelmeyebilir veya tam tersi .. o yüzden doktorumuzla doğum şekline karar vermek çok çok daha sağlıklı :)