10′lu hastane çıkışını hemşireye vermiştim. İlk giyim için. Hiç kanlı olur mu diye düşünmemiştim ama oğlum da çok çok kanlı değildi. İlk gün onunla durdu. İkinci gün hastanede fotoğraf çekimi yapılacaktı isimli hastane çıkışı yaptırmıştım 3′lü onu giydirdim ama içine, iç zıbın ayaklı tulum ayrı almıştım.
Son gün çıkarkende 5′li takım almıştım onu giydirmiştim yine içine, iç zıbın ayaklı tulum giydirmiştim.