minikkusummm hayır kötü bir anlamı yok bence ve kulağada hoş geliyor sıkıldım artık şu anlam mevzusundan da kötü bir anlamı olmasın harikulade olmasa da olur kulağa çok hoş geliyor Aras oğlum olsa koymak isterdim ben de.
Asla takılmayın ben de Nil ismini çok seviyorum mesela pek bir anlamı yok ama koyacağım yine de alemlere rahmet Peygamberimiz sav bile öncelikle kötü anlamlı olmamasına daha sonrada kulağa hoş gelmesine dikkat etmişken insanlardaki bu anlamı nee? Merakına sinir oluyorum 😂