Biz eşimle çoğu hastaneyi gezdik. Yenidoğan yoğun bakımı olan bir hastane seçmek istedik. Aslında evimiz uncalı meydana 5 dk. Bade hanım var ancak hastanede yoğun bakım yok ihtiyaç halinde sevk ediyorlarmış. Bu yüzden biz orayı elemek zorunda kaldık. Vitalede yoğun bakım var başında da doçent doktor var. Aslında kalabalıklığı, kalitesiyle vasat bir yer ancak Ali Fuat bey’ de çok tecrübeli olduğu için onu seçtik. Muayene olduk, gün verdi, 5 Kasım’da sezeryan olacağım inşallah.