Mrsdettr 38+4 haftalık gebeyim ilk gebeliğim ne gelen var ne giden 😅ne yapsam açılmam olur yardımcı olun ya açılma sancı kanama hiçbir şey yok henüz 🤷
Babys_mom Mrsdettr bir tane ebe takip ediyorum. İşe yarar mı bilmiyorum deneyin isterseniz fikir olur dedim😊
Mrsdettr Elifkaratekin 😅😅😅o zaman ben canımı sıkmıyayım ☺️ inşallah bir an önce en güzel şekilde sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canım 🤲🥰
Htc123d Bizde bugün 38 olduk 2 ci gebeliğim bı 40 i görürüz sanırım kızımda ilk gebelikte en ufak ağrıya gidiyordum bunda biraz tecrübeden olsa gerek gitmiyorum gece gündüz 😊 doktor randevu sadece .. yalancı sancılar oluyor arada yokluyor o kadar
Merveevrem18 Mrsdettr erken ki zaten daha 40 haftayı neden beklemek istemiyorsunuz a😁aklınızda olsun bebeğin dışarıdaki 3 günü anne karnında 1 gün gelişim yönünden ne kadar anne karnında kalırsa o kadar iyi
Mrsdettr Merveevrem18 evette halim kötü canım ya vajinamda çok kötü bir ağrı var yürüyüş bile yapamıyorum o yüzden bir an önce doğsun kavuşayım istiyorum 🙈
Merveevrem18 Mrsdettr sende haklısın geçecek inş az daha sabır bende aynı durumdayım İnan ki eğer kramp gibiyse magnezyum kullanabilirsin rahatlatıyor
Babys_mom Mrsdettr rica ederim😊 deneyecekseniz zencefil taze olacakmış. Bir de hurmayı çekirdeğiyle koymak önemliymiş. Bende 36 haftalığım. 39da denemeyi düşünüyorum 😅
Merveevrem18 Tugbannebebek magnezyum ilacı yani evet vitamin sen doktoruna söyle kramplarım çok oluyo dersen direk magnezyum yazar zaten sana ☺️