Kumru_ Hanımlar merhaba. Bebeğim 33 haftalık henüz doğum pozisyonu almadı. Kilosu da yavaş yavaş artıyor 2kiloya yakın şuan. Döner mi acaba? Sizin bebişler kaçıncı haftada döndü?
bbbusra_tasss Kumru_ merhabalar 💚 ben şu anda 35. Haftaya giriyorum daha bir kaç gün önce başı dönmeye başladı dedi doktorumuz 🥰 normal olan zaten son zamanlara doğru doğum pozisyonu alması merak etmeyin 🤩
Kubra2721 Kumru_ benimde 34.haftada dondu 2500 gr di. Youtubeden ters bebekler icin egzersizler vardi onlari yaptim 🤗
Kumru_ Asyaveannesi36 Zor olmaz mı ilerleyen haftalarda. Benim doktorum bilgi vermedi hiç. İnşallah dönerler 😍
perilice123 Kumru_ bana doktor bol bol yürüyüş yap dönmesi için demişti ben yürüyüşü hiç ihmal etmedim bir deneyin isterseniz.
Kumru_ perilice123 Yani yürüyüş yapamıyorum açıkçası ama iki yaşında oğlum var onun peşinde koşuyorum akşama kadar 🙈
Kumru_ Asyaveannesi36 inşallah 🌸 Ama çokk rahatsız ediyor. Başı kaburgamin altında eğilip kalkamıyorum. Aşırı ağrım sancım oluyor🙈