Irm_brk12 Kızlar geçen haftta bugun akşam gitmiştim kontrole acılma yok sanci var nstde geri geldim evde sancim olunca gelirim dedim doktora imza atio çıkmıştım sıkıntı olurmu acaba sancim baslayinca gitmeyi düşünüyorum kontorl amaçlı gitmek şartmidir
Karamelasepeti Irm_brk12 bende öyle yapacagm. Cocugu sık sık ultraosna maruz bırakmak da iyi değil başka ülkelerde gitme hakkınız sınırl bebeğin saglıgı içn.