Kızlar 27 haftalık gebeyim. İdrar yollarında enfeksiyon gördü doktorum iki ayrı doktora gittim ikisi de ilaç vermedi bol su iç geçer dediler. İdrardan sonra peçeteye kan geliyor bunun için de doktora gittim kan bebekten değil idrar yollarından ilaç verecek durum yok su iç dedi bir doktor. Bi hafta Sonra tekrar peçete de kan görünce başka bir doktora gittim. O da korkulacak bişey yok idrardan sonra gelirse dedi ama yine de fitil ve tek kullanımlık toz şase verdi yeni kullandım iki gün oluyor Ama hâlâ aynı bu durumu yaşayan var mı 🥺🥺