Benim bebegimdede oldu şuan biz 1 aylıgız daha bikaçgündür var.ama kakasında falan bişey yok mukuslu deyil normal .internette baktıgımda akne olarak geçiyo ve zararsız oldugu yazıyor geçebilir falan diyor ama ben doktora bi götürecem yinede. Hatta ben zeytinyagı sürüyorum susokrem kullanıyorum o beyazlar sanki gitti ama şuan kızarık olarak kaldı yerleri