Sabahtan beri kasıklarımda batma ağrı vb şeyler var özellikle yürürken oluyor. Dün kontrolüm vardı doktor bebek biraz aşağıda dedi bunun üzerine kasık ağrımın olması üzdü beni😢 bebek aşağıda olduğu için mi oluyor bu yoksa hamilelikten kaynaklı rahim büyüdüğü için mi bilemedim 🤷🏻♀️ Tüm gün yattığım halde geçmedi 😔