elaweannesi Slm annişler ya şu an öneri üzerine bu uygulamayı indirdim tlfnumu bilen war mı ya da kullanan we Eşimin kartıyla kızıma baya ciciler aldım %80 indirim wardı bide 10 ₺ cüzdan parası werdiler we kargoda ücretsiz 1 takım kışlık kürk yelekli elbise 2 takım şortlu yazlık elbise we bir bandana toplam 70₺ ye aldım çok uygun tanesi 100₺ we 200₺ Arası olan ürünlerdi umarım bir an önce elime gelir bide böyle çok kullanan war mı bu uygulamayı herkese fikir olsun Yani ebebek bir ara böyle deli indirim yaptı ya elbiseler montlar 10₺ oldu burasında şu an öyle bence direk indirip bakın derim😇
o1anneadayi elaweannesi bende dün burdan birinden duydum uygulamayı indirdim hemen indirim oldu siparis verdim bakalim nasil gelecek 🙈
FusunF elaweannesi ben indirdim hemen baktım ama fıyatları hep 100 tl ve üzeri acaba yanlış mi indirdim 😂
mutlugebeee elaweannesi aa ne güzel bende indiriyim hemen bakayım duymuştum burda birilerinden daha, başka bir ülkeden mi geliyor ürünler
elaweannesi FusunF kız dur link atayım sana yanlış indirdin belki ya da şu an öyle ewet ewet indir hemen bak dediğimi
elaweannesi mutlugebeee ewet balım görsel atıcam birazdan gör ne tatlı şeyler inanamadım ödeme öyle düşük olunca
mutlugebeee elaweannesi ayy at bakayım bende bi tulum beğendim şimdi kışlık kalın gibi baya 45 tl çok uygun fiyatlar ama şu 10 tl geliyor dedin ya cüzdana onu yapamadım nasıl geliyor
o1anneadayi elaweannesi https://www.ekrangoruntusu.com/i/ZmwU9 sadece bunu aldım bakim iyi gelirse ona göre alışveriş yapacam 😁 28 tlye geldi bu elbise 🥰
elaweannesi Amineninannesiii moderatörlere sor detaylı anlatır balım ben tam anlatamayabilirim ben atıcam aldıklarımı sende at annelerimiz görsün onlarda baksın istiyorum inan
Buseylul Burdan daha once alisveris yapan var mi ? Bu uygulamayi cok once bulmustum ama 1 ayda anca geliyo dediler hatta bazi urunler gelmiyomus diye duyup silmistim. Urunleri alip kullanan var mi yani ?
Amineninannesiii mutlugebeee alışveriş ödeme kısmında gözüküyor canım o yönlendiriyor zaten buraya resim nasıl atılıyor bana anlatır mısın aldığım ürünleri atayım
elaweannesi mutlugebeee indirdin mi balım uygulamayı %80 indirimli ürün uzuyor oraya tıkladın mı ben ordan baya aldım ilk siparişe kargo ücretizdi normalde 300 küsüre ücretsiz bence ona göre tamamen al sonra ödemeye geç
mutlugebeee Amineninannesiii google a resim yükle yaz ordandı sanırım ay bende bilmiyorum ki nasıl yapıldığını😂
Clementinee https://www.hizliresim.com/24w6pm6 https://www.hizliresim.com/s7jzxxd https://www.hizliresim.com/4rnat4y Henüz birşey almadım ama yani kullanıcı indirimleri böyle devam ediyor kızlar
mutlugebeee elaweannesi yaa 10 tl nasıl geliyor şu an ödeme kısmındayım kart bilgilerinin yazıldığı yerde ama çıkmadı bende o?🥺
elaweannesi mutlugebeee cüzdanım war canım ilk üyeliğe geliyor orda kart ödemede cüzdan yazar yokla ordan 9,99₺ uygula diyorsun düşüyor
Amineninannesiii elaweannesi mutlugebeee https://www.hizliresim.com/q2o76kb https://www.hizliresim.com/rdsdl10 https://www.hizliresim.com/sni7nim https://www.hizliresim.com/zk1bh9l Bunları aldım umarım becerebilmişimfir
Beyza5353 Gümrük ücreti veriliyormuş kargo geldiği zaman alışveriş yapan var mı hiç ne kadar ödeniyor acaba 50tl gibi bir rakam okudum başka sitelerde öyleyse baya pahalıya gelir