yenibiranne223 https://resimyukle.io/r/A7bebeKBPW Kızlar doktorum bugun izinliydi sizce sancı var mıdır anlayanlar bir bakabilir mi
bs17 Yukarıdaki kalp atışı aşağıdaki sancı oluyor . Sancı gözükmüyo şuan benimde böyle çıkmıştı sancı olabilmesi için 40 ın üstü olması gerekiyor demişti ebe. Ama tabiki yinede doktorunuza danışmanızda fayda var sevgiler 😊
Tugce412015 yenibiranne223 o büyük dalgalar bebeğin kalp atısı alttaki stabilde sancınız normade ondada arada öyle dalgalar olursa sancı var demek olur
teletabi yenibiranne223 ee artık bi zahmet sancı olsun diyo insan ama bebişler bazen gelmek bilmiyor 🥰
yenibiranne223 teletabi Aynen öyle yok yani denemediğim kalmadı gelmiyor bende bıraktım artık akışına 😀
yenibiranne223 Tugce412015 Anladım teşekkür ederim bugun yine nst ye gireceğim kendim de yorumlayabilirim artık ☺️