Öncelikle herkese selam . Çarşamba kontrole gittiğimde tansiyonumun sınırda olduğunu 14 ü geçmesi durumunda hastaneye gelmemi söyledi doktorum . Şuan tansiyonum 14.5 / 7.00 . İdrar testi yaptı sorun yok dedi gebelik zehirlenmesi ile alakalı baktığını söyledi . Şuan bu tansiyonşa hastaneye gitmeli miyim sizce ? 39. Haftamdayım bu arada . Bugün biraz yordum kendimi belkide ondan yükselmiştir ne bileyim kafam karıştı