Selamlar kizlar ikinci hamileligim ve daha cok yeni 4+3 yerlesme agrim bir sagda oluyor bir solda? Ilk hamileligimde sadece solda kramp vardi gelip gidiyordu buda yerlesmeden kynakliydi simdi ise iki tarafli degisiyor bu konuda bir tecrubesi olan varmi??