Ufuk ben de 36+1im.Dün gece sancım vardı,rüyamda da doğurduğumu gördüm panik oldum.Diğer hamileliklerimde bu kadar geçe bırakmamıştım.Nasıl olsa 38′de sezaryen olacağım diye gevşek bıraktım.Bu bebeğim erken gelecek diye de korku düştü içime.Valizi indirdim yarın halledeceğim ben de.