Julide_01 8 + 4 haftalık gebeyim baya kusma ve bulantım var karnımda ara ara kasılmalar oluyor ( ilk gebeliğim ) tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi 😍
AyseBasat Julide_01 benimde ilk hamileliliğim ve benimde kasılmalarım oluyordu tedirgin de oluyordum ama ilerleyen zamanlarda geçiyor bana doktorum korkmamak gerektiğini söylemişti
begonvilko Benim karnımda kasılmam olmamıştı ama belki kusmaya bağlı oluyordur canım. Bazen hapşırınca falan kasılır ya refleks gibi.
AyseBasat Julide_01 içinizi rahat tutun :) ilk hamilelikten midir bilmiyorum ama ben çok tedirgin olmuştum psikolojik olarak kendinizi rahatlatın Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏
Julide_01 AyseBasat ay evet kesinlikle hep bi diken üzerindeyim. Her dk doktora gidip baktırmak istiyorum kesinlikle ilk hamilelikten amin teşekkür ederim