Mucizem4111 Kizannesi92 33+6 haftalığım daha doldurmadılar ama ikizler genellikle hep erken geliyor zaten
2tospikannesii Annesininbitanesi1 evet canım benimki sabahtan o şekilde başlamıştı ve çok ağırdım yani bi yatağı yerden kaldıramıyordum
2tospikannesii Plncnr-dnsn evet yatti 1 hafta ama benimki o kadar ani ve plansız ki yani doğumdan 30 dk önce yaptılar ciğer geliştirici hiç ise yaramadı o yuzden yatti
Bebegim4 2tospikannesii kuzum nst iyi dedi şükür bebek aşağıda baş aşağı olduğu için sıkıntı yok dedi çok şükür