offlineanne Bacılarım eski sağlıkçı olduğumdan dolayı az önce açılmama baktım 1 cm açıklık var sorun olur mu hastaneye gitmem gerekir mi? Son zamanlarda bebek aşağı iniyo gibi hissediyorum rahmim kasılıyo, normal mi bunlar?
turuncucicek offlineanne benim de 1 cm açıklığım vardı ve nstde düzenli sancılarım çıktı. 1 gece boyunca hastanede ilaçlar ve serumlarla sancıları düşürdüler. 5 gündür evimdeyim sürekli istirahat ediyorum
Sude-96 offlineanne hemen gitmeniz gerekiyor bence doğum zaten bir santim açıklıkla başlar Ben bir santim açıklık yüzünden hastanede yattım
Sude-96 offlineanne sürekli serum ilaç aldım hala da ilaç alıyorum 6 saatte 1 açılmam olmasın sancım olmasın diye haftam benimde 31 bence çoğalmadan hastaneye git
Merveevrem18 offlineanne 1cm açıklık bütün hamilelerde oluyormuş rahim genişlediği için yani 1 cm açıklık açıklıktan sayılmıyor demişti dr bana
2tospikannesii Bence git mutlaka hangi hareket açılmayı arttırır bilemezsin belki sen hissetmeden hafif dediğin sancılarla acilman olacak kesinlikle ihmal etmeee
offlineanne 2tospikannesii turuncucicek Helpmee Sude-96 Haklısınız biraz daha beklicem olmadı gece giderim. Pek sıkıntılı hissetmiyorum kendimi, açılmayada merakımdan baktım
Helpmee turuncucicek peki bu açılmayı neye bağlıyorlar Benimde alt rahmim ve kasıklarım ağrıyor 29.haftadayım
turuncucicek Helpmee ben mide bulantısı ve kusma şikayetiyle acile gitmiştim nstde düzenli yüksek sancılar çıktı. Kusarken karnımı zorladığım için kasılmaları ve sancıları başlatabilme ihtimalini söylediler. Başka da bir nedeni yok. Yalnız ben sancıyı neredeyse hiç hissetmiyordum ama nstde çok yüksek çıkıyordu. O yüzden ihmal etmeye gelmiyor böyle şeyler
turuncucicek Helpmee benim de hissettiğim tek şey kasıklarımda baskıydı. Öyle bir sıkıntınız varsa ihmal etmeyin bi gidin bence
2tospikannesii offlineanne valla inan ne olacağı hiç belli olmuyor bende üstüne düşmemiştim sancilarimin sonra gittim yalancı sancı dediler eve geldim dayanamayıp yine gittim yine yalancı sancı dediler nst de çıkmıyor dediler artık dayanamayıp kendimi atmıştım olduğum yere sancılar 3 dk da bir geliyordu bi muayene ettiler 7cm açıklık 34 de doğum yaptım gözünü korkutmak gibi olmasın ama üstüne düş mutlaka canim tekrar geçmiş olsun 😘😘
Bebegim4 2tospikannesii 34 haftalık doğum yaptığınızda bebeğimiz küveze girdi mi ne kadar kaldı acaba girdiyse kaç kilo doğdu erken doğum riskim var da ondan soruyorum kusura bakmayın
Plncnr-dnsn 2tospikannesii benimde 2 cm açıklığın var ilaç kullanıyorum evde istirahat ediyorum 34 haftalığım bebeğiniz nasıl küvezde yattımı
Annesininbitanesi1 2tospikannesii sancılar nasıl geliyor adet agrısı gibi kasıklar ve belden mi acaba 32 haftalığım bende bugün sabah kasıklarım ağrıyarak uyandım pelvik kemiklerim sızlıyor sanki
2tospikannesii Bebegim4 evet kaldı 1 hafta çünkü ciher geliştirici doğudan 30 dk önce yaptılar faydası olmadı 2200 falandı 1 hafta kaldı rica ederim canım ne kusuru insallah vaktinde gelir
Bebegim4 2tospikannesii bende 34+2 yim canım her an doğabilir modundayız baskı var baya aşağıda inşallah 35 36 haftaya dayanırız ama bilmiyorum hiç suyun gelmeden önce ne oldu canım vallahi her an bakıyorum geliyo mu diye 28 de 2 doz ciğer geliştirici vuruldu etkisi olur mu bilmiyorum ama
2tospikannesii Bebegim4 iyiki vurmuşlar o iğneleri ekin ol cok faydasını görürsün kilosu iyi ise o iğneler sayesinde girmez küveze inşallah. Ya kuzum benimki çok değişiklik benim suyum sızıntı şeklinde hep geldi sabahtan akşama kadar ben doktoru arayıp söylediğim de idrardir o normal bu haftada demişti falan yani düşün sancıları bile anlayamadılar onlar yüzünden oğlum erken doğdu bi kac sorun daha oldu doğumdan sonra ama çok şükür hepsi geçti gitti Rabbim vaktinde nasip etsin sanada ufak bi sancı bile olsa ciddiye al mutlaka hiçbir şey olmasa bile o yalnızlığı o paniği korkuyu yaşamazsın erken olunca insan şok olup ne yapacağını bilemiyor çünkü
Bebegim4 2tospikannesii anlamıyorum ki kuzum ben sancıyı ağrım oluyo ama ne ağrısı mesela dün geceden beri rahim kasıklarım cız cız batıyo ve baskı var bu sancı mı ne bilmiyorum doktor da 3 hafta sonra gel dedi bende sancı anlamıyorum nasıl olcak hiç bilmiyorum ya🤦♀️
Bebegim4 2tospikannesii bide alerjim var üstüne grip olmuşum boğazlarım şiş günde 100 kere hapşırıyorum ondan sonra daha kötü oldum bebeği mi aşağıya çekti naptı bilmiyorum