ipeksfr Kbrla bende aynı adet olmuyoruö daha niye çıkıyor diyorum😀 hormonlardan sanırım . Temiz tutmaya bakalım. Birde bal&tarçın maskesi iyi geliyor
Sonaybaycin Kbrla canim valla benim ki erkek bebek olmasina ragmen cok kötü olmustu suratım dalinle yıkamak iyi gelmisti ama tamamen hic birsey gecirmiyo 37 gün mnce dogum yaptim ve hepsi gitti malesef sabretmen gerekiyor birazcık🙏🏼