metehaninannesiii Hmeyracmgz1 normal doğum degilde ben sezeryan oldum bende olmuştu cok kotu durum ya cok şükür acildi sonradan simdi herseyi yiyorum
Iscn Hmeyracmgz1 bende de oldu o ya hiçbsy canım istemiyor du e yemeyınce sut de olmuyor hep annem kızıyordu😂 40 günlük olduk yavaştan yiyorum artık açıldım😂
fatmamusa-28 Hmeyracmgz1 sezaryen sonrası oldu canım 15 gün günde sadece bi kase yoğurt çorbası içebiliyodum o da ekmeksiz ama 3-4 litre su içiyodum geçti zamanla