Herkese merhaba, geçen hafta iki kere çarpıntım oldu onun üzerine tansiyonumu takip etmeye başladım genellikle 12-7 ,11-6 o civarda normal çıkıyor fakat nabzım hep 100 ün üzerinde en yüksek hali 125 ti en düşük 90 onun altında hiç görmedim geçen haftadan beri . Doktorum bir kardiyoloji bölümüne görünmemi önerdi çarşamba gününe randevu alabildim. Acaba nabız yüksekliği hakkında bana bilgi verebilecek birileri var mı ? Bu durumu yaşamış bilgisi olan? Şimdiden teşekkür ederim..