Berfin21210 Kızlar kaynanamla aynı evde yaşıyoruz24+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ailem ankarada yaşıyor doğumumda annem gelicek bebek için neler aldı aileniz sizce ne alması gerekli
deletedmom87894 Berfin21210 beşikte olur aslında ama annem öyle bişey demedi bebek arabası alırım dedi
marbling10 Berfin21210 annemler bebek arabasını ve beğendiği diğer genel şeyleri aldı, oyun halısı, nevresim takımı, babynest falan gibi. Bir sürü şey almış daha ben görmedim gelirken getirecek inşallah. Ama biz bi şey istemedik kendisi beğendikçe alıyor
Berfin21210 deletedmom87894 ya annem bi set var onu alıcak bi kaç parça elbise battaniye ve yorgan diyo aynı evde yaşadığım için fuzuli eşya olsun istemiyorum
Berfin21210 Yasemin00 inanki öyle strese girdimki keşke evim ayrı olsaydı herşeyimi kendi kafama göre yapsaydım saçma sapan adetler saçma sapan inançlar
Berfin21210 marbling10 ya annemde öyle yapıcak kayınvalidem bugün konuyu açtı hani napıcak ona göre biz de hareket edelim normalde adetleri kız tarafına aitmiş bebek eşyaları vs. Evin üstünde olduğum için odası ayrı olmuycak sadece kullanabilceğim şeylere yönelik alışveriş olsun istiyorum
Yasemin00 marbling10 Burayı sık kullanmıyorum formatı degismis laklar falan daha bi güzel olmuş sanki😊
Berfin21210 deletedmom87894 bunu alması battaniye bikaç parça elbisesi yastık yorgan yeterli değilmi sizce
Kubratrn Berfin21210 nedense o adetler kız tarafına gelince oluyor hep sanki herşey tam yapıldı da içinden gelen yapar bence ne istiyorsa
marbling10 Berfin21210 valla ailem kendi istediği için alıyor, almasalar biz kendimiz alacaktık kimseden bir şey beklemiyoruz kayınvalidem 2 tane alt patikli pijma aldı sadece🤷
Berfin21210 Yasemin00 bizim ilk torun olucak iki tarafta tecrübesiz ve istekli ismi bile yok şu an :(
Berfin21210 Kubratrn ya adetleri olsa olmasa ailem zaten ilk günden bugüne hep destekcim allah razı olsun ama eşimin tarafıda kayınbabam kaynanam onlarda iyiler hani yapmıycak insanlar değiller tek sorun ev üstünde olmam
Sydakgl Kubratrn benim kaynanamda beşiği anne tarafı alır dedi. Bende eltime kim almıştı dedim biz aldık dedi madem öyle benim beşiğimi de siz alacaksınız o zaman dedim. Bana gelince anne tarafı benden önceki eltime hep kendileri almış. Ama allahtan hiç bir şey yapmıyor değiller o yüzden bu sözleri çok gözüme gelmiyor.
Berfin21210 marbling10 benim ailemde kendi isteğiyle alıyor işte sadece ilk olduğu için ne ne olması lazım diye buraya yazmak istedim