Sedasiz Merhaba, bu haftalarda yaşayan var mı sanırım üşüttüm. Bebeğe zararı olur mu ki? Yarına devam ederse doktora gideceğim ama endişelendim.
fyznrilter Sedasiz bizde 31+4 haftalığız bendede aynı dur mevcud galiba üşüttüğümüz için oluyor ama bebekte herhangi bir sorun yok elhamdülillah