cennetkokulum_ iç basur olabilir. İç basur anal bölgenin iç tarafında kaldığı için genelde ağrı sızı yapmıyor ama zaman zaman kanama yapabiliyor. Doktorunuza danışın dupalac verir büyük ihtimalle büyük abdestte zorlanmayin diye. 3 gün önce ben de dış basur çıktı o çok kötü maalesef. Hiç kabızlığım da yoktu. 38. Haftadayim doktor bebek baskı yaptığı için olduğunu söyledi. Acı, ağrı, kaşıntı… lanet bir şey. Neyse ki krem sürüyorum rahatlıyor biraz. Siz de görünen ya da elle hissedilen bir şey yoksa ara ara kanama dışında bir sıkıntınız olmaz