Momtheangel 1 kızım var 4 buçuk yaşında ☺️ 6+0 hamileyim doktorum değerim 6000 olunca çağırdı haftaya cuma gidicem sizde durumlar nasıll 🥰♥️
Asudeprenses Momtheangel ✋benimde 1 oğlum var 2 yaş 4 aylık, ikinciye hamileyim kızım olacak inşallah 🙂31+4 haftalıģiz
SncrMerve Momtheangel benimde bir kızım var 2 yaşında 10 gün sonra da 2. Kızım gelecek nasip olursa 🥰
Ayliz_123 Asudeprenses ilk çoçuğunuzu kucağa alıyormusunuz acaba indir kaldır sıkıntı olur mu acaba diye düşündüm benim ki çok hareketli bir Çoçuk
Merveikratanem Momtheangel teşekkür ederim rabbim hepimizin kuzularini sağlıkla hayırla kucağımıza almayi nasip etsin ,🤲🥰
mry_mst Momtheangel 4 aylık bir bebişim var ve 5+5 haftalık hamileyim istemeden kazayla oldu ama onada sevindik 🥰
Momtheangel mry_mst yaa hayırlı olsun canım olsun Allah nasip etmiş sağlıkla kucağına al inşallah 🥰♥️