Merhaba kızlar dünden beri ara ara karnıma ağrı giriyor bebek toplanıyor taş gibi oluyorum.bu benim 2. Gebeliğim ama ilki planlı sezeryan olduğu için hiç şancı yaşamadım. Böyle birşey de hatırlamıyorum 12 sene geçti. 31+5 hastalığım yarın kontrolüm var ama merak ediyorum. Normal bir durum mu acaba?