Elanurgvn61 Sedro https://imgyukle.com/i/kuh48p benim kese böyleydi fasulye gibi ama daha öğrenemedim az kaldı yazarım 😊
[silindi] Kese değil de bebeğin şekli önemli sanırım çünkü benim ilki fasülyeydi erkek şimdiki de fasülye bakalım ne olacak erkeğe daha cok benziyo ama. Arkadasımın da biraz fasülye ama kızmış