Merve-ee Merveyldrmmm Merveyldrmmm benim3.ayim bitti düşük tehlikem var sabah akşam iğne fitil kullanıyorum hala tehlikem devam ediyor ve hep kahve rengi svi geliyordu doktorunuza başvurun
ArelinAnnesi01 Merveyldrmmm yerleşme kanaması da olabilir başka birşeyde. Yinede bi doktorunuza danışın 😏
gl12cn34 Herkes normal olduğunu söylüyor hatta benim doktorunda aradığım zaman normal olduğunu söylemişti ama ben yinede gidip muayene olmanızı öneririm en azından kalp atışını duyun bebeği görün rahatlayın lütfen 🙏🏻 Ama mutlaka gidin bence
Nesibefirdevs Yerleşme kanaması bende tam normal adet zamanına geldiği için bn hep bir karisitrmisimdir. Gene de hiç ağırlık kaldırmayın uzanmayi. 1 kiloluk birşeye bile ağır diyin belli olmaz cnku
Nesibefirdevs Sürekli her tuvalette görüyorsanız doktora görünmekte kesinlikle fayda var. Kadınlarımız da agirir eğer düşük kanaması gbi birseyse