Çünkü bebeğin altını değiştirirken serersiniz,kundak yaparsınız, bebeğin yattığı kuvez gibi bir şey var ya ona serersiniz vs vs ☺️ benim de ilk gebeliğim 3 tane muslin koydum 2 tane penye koydum bir de çıkarken kullanmak icin nohut ve triko battaniye koydum. Bebeğin hastane çarşaflarıyla temas etmesini istemediğim için de o kuvez gibi şeyin içine koymak icin ince bir alt açma koydum.