Merhaba ben ikiz bebeklere hamileyim şuan 9+2 dün kontrole gidene kadar herşey normaldi dünki kontrolde doktor kalp atışları yok gelişmiyo bebekler ikisini de almamız gerekcek veya kendiler düşer dedi benim merak ettiğim eğer bebekler yaşamıyorsa anne karnında ne kadar durabilir alınması gerekir mi hemen?