Zeyn12 Kizlar merhabalar 26 haftalık hamileyim sol bacakta ağrı sonrası doktora gittim bacakta damar tıkanıklığı çıktı kan sulandırıcı iğne kullandım şimdi daha iyiyim başına gelen var mı sulandırıcı iğne kullandım şimdi daha iyiyim
kucukhobby-11 Zeyn12 başıma gelmedi ama komşuma damar tıkanıklığından pıhtı attı. Bol yürüyüş, su için ihmal etmeyin. Acil şifalar
eymenmom07 Zeyn12 kaçıncı günde iyi olmaya başladınız. Bende iğne kullanmaya başladım ama bacağım ağrıyor hala 🥺
Zeyn12 kucukhobby-11 Cok geçmiş olsun komsunuza da.Dikkat ediyorum elimden geldiğince neyseki erken farkedildi.Dogum yaptı mi komsunuz
kucukhobby-11 Zeyn12 doğum yaptıktan sonra onun başına geldi. Ama o çok hareketsiz kalmış. Su desen içmiyor. (Pıhtı atması için tüm zemini hazırlamış)Siz hareketi ihmal etmezseniz bi aıkınto yaşayacağınızı sanmıyorum ❤️
Zeyn12 Baharozdemir Yok varıs değil pıhtılaşma.Kan sulandırıcı kullandım şimdi ağrıyı rahatlattı 3 ayım kaldı devamlı kullanırım heralde birden çıktı 🤦
Zeyn12 Baharozdemir Cok çok teşekkür ederim sabır her şeyin başı 🌿 sizinde güzel geçsin inşallah kalan zamaniniz