Ilaydaunal99 Hamileliğin ilk ultrasonunda vajinal ultrason yaptırmak zararlı mıdır? Kime söylediysem yaptırma dedi?
ecemnas88 Ilaydaunal99 Zararını bilemem ama karından ultrasonda doktorum göremedi benim mecburiyetten baktı iki kez ve ben hiç bir sorun yaşamadım çok şükür
Yagmur00 Ilaydaunal99 ne zararı war pekı zararli neden her doktor kullanıyor ne zararı war bazen cocuk gozukmuyor alttan bakılıyor falan
ElifKaraca Ilaydaunal99 içiniz rahat olsun benimde iki kez bakıldı ve doktorum profesör hiçbir zararı yok dedi dediği gibi de oldu doktorlar gerekli görüyorsa baktırın
Gul2808 Ilaydaunal99 12 .hafta sonuna kadar hep alttan bakıldı benm vajinal ultrason la daha net görüntü elde Edilir ve hiç bir sıkıntı olmaz
Annenaz Ilaydaunal99 canım o kadar çok alttan oldum ki … İlk göremedi. Şimdi başka problemlerim var alttan bakmak zorunda kalıyor. Yani bi şey olsa bakmazdı heralde. Çünkü erken doğum riskim var. Ayrıca bunu araştırmıştım ve bi zararının olmadığını öğrenmiştim . Yine de istemiyorsan yaptırma mecbur olmadıkça .
begonvilko Benim de ilk muayenemde kesem gözükmeyince vajinal baktı doktor. Ben de ben korkarım ama deyince bana dedi ki alttan muayenede düşerse o bebek zaten düşecektir. Sağlıklı bebeğe hiçbir şey olmaz dedi. O yüzden korkum geçti benim.
Deletedmom_33 Ilaydaunal99 14. haftaya kadar her muayenem, lekelenmem olduğunda dahi vajinal ultrason ile muayene oldum. Hiçbir zararını görmedim. Ki doktor da zaten göbekten bakmakla bir farkı yok diyor. Sade mahremiyetten utanma vs oluyor.
secoz Ilaydaunal99 ben ilk 2 kontrolde alttan yaptırdım şuan 35 haftadayım ☺️ Bana da kızdılar neden yaptın diye. Zararlı olsa doktor yapmaz zaten
Sarisinbiiiranneeee Ilaydaunal99 hayır neden zararı olsunki. İlk randevumda doktorum bebeği göremedi o yüzden vajinal bakmak durumunda kaldı hiçbir sıkıntı olmadı 😊
Melos1 Ilaydaunal99 2 haftada bir vajinal bakıyor rahim uzunluğuna mecbur karından göremiyor. Zararı olsa o kadar bakmaz, erken doğum riskim var cunkü
ikimelekannesii22 Ilaydaunal99 zararlı olsa doktorlar zaten bakmaz herkesin dediğine inanmayın cahiller boş konuşuyor 🤦🏼♀️
_ipekkkkk Ilaydaunal99 Zararlı diyen de var ilk gittiğim doktor sana ve bebeğine zarar vermez dedi mecbur yaptırdım çünkü ilk zaman ultrosonda göremedi vajinal ultrasonla gördü 🌸
Ebusss1 Ilaydaunal99 beniö daha önce bir düşüğüm oldu kesem erken patladı 17 haftalıkken ondan sonraki gebeliğimde her ay vajinal ultrasonla rahim agzı uzunlugum ölçüldü 39.haftamdayım şuan
Gulsen54 Ilaydaunal99 Ben yaptırdım hamileliğimin başında kese daha görünmemişti kese oluştuktan sonra hiç teklif edilmedi çok şükür bir sıkıntı yaşamadık ama her gebelik bir değil kendinizi nasıl rahat hissederseniz öyle yapın içiniz rahat olmayacaksa yaptırmayın