Ah canım benim, eşekten düşenin halini yine eşekten düşen anlar. Biz eşimin sperm tedavisine 2016 yılında başladık. Tam toparladık derken benim yumurtalarımda azalma oldu. 2-3 yumurtam anca oluşuyordu. Bir yandan eşimin tedavisi bir yandan benim tedavim derken agustosta tüp bebekle hamile kalabildim çok şükür.
O süreci yaşamayan kimse anlayamaz. En yakınların, annen bile senin için üzülüyor ama ne yaşadığını asla anlamıyor. Hele o çevredeki insanların “siz daha çocuk yapmıyor musunuz, darısı size, e hadi artık sizden de bekliyoruz” vs cümleleri. Hepsinin ağzına çakasım geliyordu ve biz ailelerimizden bile saklamıştık tedavi sürecini. Çok zordu.
Rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun, hayırlı evlatlar nasip etsin. Bana karnımdaki bebeği sağlıkla ve hayırlısıyla nasip etsin, ikinciyi bana vermese de olur, benim yerime hiç çocuğu olmayanlara versin en büyük duamdır.
İnşallah rabbim sana da en kısa zamanda nasip etsin güzel haberler almayı. Eğer aşılaman tutmazsa tüp bebek yapmakta gecikme. İnşallah gerek kalmaz, rabbim nasip eder. Benim bu süreçte anladığım en önemli şey gerçekten her nasip vaktine esirdir. En güzel vakti Allah bilir. Dualarım seninle ☘️