Hanımlar eşim gripdi ondan bana geçti bir haftadır inatçı geçemeyen bir öksürük oldu bende . Gece uykudan uyandıracak kadar zorluyor beni bütün günde devam ediyor pekmez ballı limonlu su yapıyorum devamli ama azaltmiyor bile artık. Vitamin kullandığım için halsizlik yok çok şükür ama oksurdukce karnım kasigim ağrıdı bebeğime zararı olcaj diye korkuyorum var mi yaşayan çözüm bulan