newbabyno2 2 ay önce öksürük hariç diğer şeyler bende oldu koku tamamen gitti nasıl diyim parfümü, kolonyayı, naneyi dayıyorum burnuma sıfır koku falan. Ertesi gün aldım ama kokuyu az az. Ben tabi ağla ağla mahvoldum. 2 haftada 3 kez test yaptırdım negatifti. Alerji dedi kbb ama benim hapşırmam göz sulanmam falan yoktu ve hala çekiyorum burun tıkanıklığını desem inanır mısın sabahları hele mahvoluyorum. Belki senin de öyle olmuştur.