Merhaba arkadaşlar ben bu hafta ayrıntılı usg için doktora gittim hersey yolunda şükür burun kemiği elleri parmakları beyni güzel hrseyi çok şükür ama sadece ense kalınlığı sınıra yakın dedi 5.6 çıktı ama benim diğer oglunda kilolu ve kafası iri doğdun 4 .200 kilosu iyiki normal yapmadık dedi doktorum bu haftada benim gibi karşılaşan olduğu acaba