prensesafra1_ 10.gunude test veriliyo diye biliyorum..Negatif veriyo 10.gunde ama ben kan vermeye giderken birebir sordum çalışana..10.gun negatif olsa bile pozitif verilenler var 14.gune kadar beklemeniz daha sağlıklı sonuç olur dedi..o yüzden ben beklicem..şuan eşiniz inşallah iyilesmistir ama bulas durumu devam ederim sizde dikkat edin tam negatif gitmenizde fayda var