mutlugebeee Kerem_mom genelde ilk başta nasıl alışırsa öyle gidiyormuş, iki üç aylıkken kullanmaya çalışanlar bebeğim durmuyor dediği için bende baştan almak istedim
mutlugebeee asyaebrar buna bakıyordum bende çok hoşuma gitti babybjörn muadili gibi, siz kullanıyor musunuz acaba?☺️
asyaebrar mutlugebeee Ablam 7 ay boyunca kullandı çok memnun kaldı şuan bende bizde kullanacağız inşallah ben 22. haftamdayım şuan🥰
rgk mutlugebeee maxi cosi aldım ben, 150 tl adaptörü dahil aşırı aşırı yeni idi. piyasa ile karşılaştırın. benim aldigim adaptör olmadan 1800 tl fiyatı mesela