Sinemmmmm58 ElisASk riskiniz yoksa bi skinti olmaz yinede dojtorunuzla gorusun ben ombre falan yaptirmistimn
yasemiinorhn ElisASk hiçbir doktor ilk 3 ay önermiyor deriden direkt geçiyor çünkü o kimyasallar bebek illa ki etkilenir ama sen bilirsin tabii doktoruna sor boyat 🥰
Berrinkisa33 Saclarım aşırı beyazlar 2 ayda bır boyarım. 15 haftalık hamıleyken Organık boya aldım gratısten. Hiç bır kokusu yok boyadım sorun olmadı
Rina Bitkisel ve amonyak içermeyen phyto color ile boyuyorum hep. Tam boyamadan 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim, arada kaldım resmen.
ElisASk DerinMavii Ben 30 yaşındayım diplerı boyaya boyaya malesef beyazlarım çoğaldı _Sımdı mecbur kalıyorum boyatmaya hamılelık gıbı önemli bir süreç başlayınca tereddüd ettım Birde Öğretmenım toplum içine giriyorum göz önünde oluyorum bilemiyorum ne yapacağım 😔
DerinMavii ElisASk bandana takın değişik değişik toplayın olmaz mi bebek etkileniyormus cunku ama son aylar boyatanlar varmış tabi bilemiyorum