Ayco canim allah kucagina almayi nasip etsin insallah 🙏 ama ben bu düsme olayindan korkuyorum, ben sadece kaydım dusmedim bile bebegimi kaybettim cok kucuktu 9 haftalikti ama ihmal ettim doktora gitmedim birsey olmaz diye , ne olursa olsun ilk once allaha emanetler ihmal etme kucucuk bir agri hissettiginde hemen doktora git 👍 ikinizde allaha emanet olun 🙏